Nieuws

Viewtube verovert Italy

Aangezien onze goede klant “Sodastream”, een boodschap aan de gehele wereld wilde vertellen, opteerde ze voor de Viewtube. De kooi met plastic flessen geeft het probleem van het ecologisch afval weer, en de viewtube weergeeft de oplossing, met daarin de Sodastream machine’s voor te stellen.

Lees meer...


Onze klanten
FM Steps Sint-Niklaas
De viewtube stond er net en we hadden al kijklustige potentiële klanten.
Er zijn diezelfde eerste dag al items uitverkocht. Dus dat is heel positief! Extra kansen = extra omzet en die benutten we door in deze Rotube promotie te maken voor Steps.

Het is een prachtig product het wekt de aandacht van de klant door de ronddraaiende beweging. Echt SUPER !!!!!

Met vriendelijke groet, Isabel de Deckere
FM Steps Sint-Niklaas
 
Brussels Airport with JCDecaux and Viewtube.

We had a Sodastream campaign in December with a standard stand and a new product called View Tube. This rotating column showcase allows to present some products live in a dynamic furniture also with poster visibility.

Easy to implement and to install, it’s a dynamic way to introduce product to passengers in airport, especially in waiting lounge for instance. This new product has also been well accepted by airport authorities and have had great success with passengers as well ! We have been pleased to welcome this new idea and open minded to get other client’s campaign with this product.

Emmanuel Courcol | Airport Advertising Director
JCDecaux Belgium S.A.
 
Een tevreden klant Saturn overtuigdt collega, waarop die de shopping Mediacité…
Tevreden klanten zijn ons beste verkoopsargument….
“De Viewtube is het perfecte marketing concept voor onze winkel. Aangezien onze winkel zich op de 1e verdieping bevind, kampen wij nogal met de visibiliteit van onze zaak. Hiervoor waren wij op zoek naar de meest klassieke mogelijkheden, zoals een banner, poster, etc… Dit geeft natuurlijk een bepaalde traffic, maar niet zoals de Viewtube. De Viewtube geeft ons de kans onze producten te laten zien en dit is een grote meerwaarde. Ook de verschillende leveranciers zijn al overtuigd van het effect van de Viewtube, want zo kunnen hun producten op een innovatieve manier geëtaleerd worden en bevinden ze een stijging in hun verkoop. Hierdoor is de investering ook snel terug verdiend en houden we nadien maandelijks een mooi marketing budget over. Door deze positieve ervaring heb ik al een aantal collega’s overtuigd van de aanschaf en nu hopelijk u ook.”

Roose, Frederik
Store Manager Saturn Meir
 
Kinepolis en Saturn Brugge “smelten” samen in de Viewtube.

Onze relatief nieuwe vestiging bevind zich op een mooie locatie, alleen de naambekendheid is nog aan te werken. Hierdoor is visibiliteit erg hard nodig. Doordat de doelgroep van de Kinepolis nauw aansluit bij een gedeelte van onze doelgroep, moesten we daar niet lang over nadenken.

De Viewtube heeft hierbij de perfecte oplossing geboden. Dit bied de volledige communicatie die men nodig heeft. De beweging, affichage en product, op de perfecte locatie, heeft deze marketing actie tot een groot succes gemaakt. Wij zijn zeker van plan deze actie te herhalen.

Misselyn, Emanuel
Marketing & Publiciteit
SATURN Brugge NV

 
AD Delhaize Roeselare
Hoe als supermarkt op een effectieve en efficiënte manier communicatie voeren met de klanten? Dit is een vraag waar wij als AD Delhaize dagelijks mee geconfronteerd werden. Het communiceren van de nieuwe openingsuren tijdens de eindejaarperiode stelde ons voor hetzelfde probleem… Tenminste, tot het concept van Viewtube aan ons voorgesteld werd.
Zijn imposante en exclusieve uitstraling, in combinatie met de roterende beweging, zorgt ervoor dat hij in het oog springt bij de voorbijgangers. Of de Viewtube nu gebruikt wordt om een bepaalde boodschap te communiceren (zoals de nieuwe openingsuren, een spaaractie, etc.) of om bepaalde artikelen te promoten, hij bewijst telkens terug zijn kracht! De Viewtube is dan ook een prachtig werkinstrument dat voor heel uiteenlopende doeleinden gebruikt kan worden.
 
Schoenwinkel Claire - Roeselare
 
“Na de verbouwing van de winkel hadden we nood aan een eyecatcher. Met de viewtube zitten we goed. Het trekt onmiddellijk de aandacht vanaf de winkelstraat en zorgt voor een effectieve meerwaarde. “
Voor ons is de viewtube echt een oplossing op maat. Zijn uiterst eenvoudige vormgeving straalt een vorm van klasse uit die perfect aansluit bij onze vernieuwde winkel. Het is leuk om te zien hoe mensen onze diepe
etalage binnenkomen, aangetrokken door het concept van de viewtube. Wij wisselen meermaals per maand de voorgestelde artikelen en achtergronden. Op deze manier kunnen we nieuwe merken, trends, modes, accessoires en dergelijke meer aan onze klanten voorstellen. Ook verschillende van onze leveranciers vinden het concept interessant om hun producten te etaleren.
 
 
2de handsrekken Adirack

Hoe lok je vandaag de dag mensen op je beursstand? Een goed product volstaat niet meer. De mensen moet je lokken naar je stand en aangezien we dit niet met een open bar wilden doen, boekten we met de viewtube schitterende resultaten.
Adirack is een bedrijf die handelt in tweedehands magazijnrekken en toebehoren. Wij hebben verschillende troeven waaronder een grote voorraad en vooral een zeer ruim assortiment.
Door middel van de Viewtube kunnen we gemakkelijk een boodschap vertellen op de beurzen waar we aan deelnemen. De bewegende draaiplateau trekt de aandacht van voorbijgangers en geeft ons de mogelijkheid een mooie voorstelling van onze verschillende soorten magazijnrekken te laten zien. Bovendien is de displayruimte afgeschermd van het publiek waardoor de veiligheid is gegarandeerd.
 
 
Van Bommel
Hoe maak je een schoen en waarom is dit een echte ambacht. Veel mensen staan daar niet meer bij stil. Hoog tijd om dit verhaal tot bij de shoppers te gaan brengen. De viewtube kan dit verhaal perfect ondersteunen door de flexibele indeling van de ronddraaiende display. Het ronddraaiend platform werd in 3 delen onderverdeeld via de verticale scheidingswanden. Elk van de delen belicht een andere boodschap over het product.
 
- Deel 1 etaleert een doorsnede van een schoen en op de scheidingswand kan men info over de duurzaamheid van het product en de kwaliteit van de gebruikte materialen lezen.
 
- Deel 2 etaleert opnieuw een doorsnede van een schoen terwijl op de achterwand de comfort bevorderende eigenschappen worden opgesomd.
 
- Deel 3 etaleert de volledige schoen, de achterwand benadrukt de klasse en de esthetische aspecten van het ontwerp.